Ο τουριστικός κλάδος, καταλαμβάνει σημαντικό τμήμα του εγχωρίου Α.Ε.Π. . Η δε συμπόρευση του με δομικές πτυχές της πολιτισμικής παράδοσης και εθνικής ταυτότητας, τον καθιστά πρωταγωνιστικό πυλώνα στο λειτουργικό πλαίσιο της ελληνικής οικονομίας. Ωστόσο, η επιχειρησιακές ευκολίες που χαρακτηρίζουν την άσκηση της τουριστικής παροχής, στη σύγχρονη ανταγωνιστική και ηλεκτρονική εποχή, δημιουργούν προδιαγραφές εξαιρετικά υψηλού επιπέδου, προκειμένου το τελικό προϊόν να αποδώσει σημαντικά. Δομικές αλλαγές στον τρόπο παροχής και στην στοχοθεσία από πλευράς επιχειρηματιών ως προς την προώθηση του τουριστικού προϊόντος αποτελούν τα παρακάτω σημεία:
Εκ των παραπάνω συνάγεται το συμπέρασμα πως το προϊόν είναι καθαρά εντάσεως ανθρωπίνου κεφαλαίου, και συμπερασματικά οδηγεί σε λεπτομερή διαχείριση πόρων στα απώτατα όρια βελτιστοποίησης, καθώς το μικτό κέρδος είναι εξαιρετικά μικρό